Disponujeme konstrukčním know-how v oblastech:
- Hydraulické přístroje podvozků.
- Hydraulické přístroje řízení letu.
- Hydraulické přístroje brzd.
- Hydropneumatické tlumiče.
- Elektromechanické táhlové vzpěry.
- Brzdy.
- Kola.
Jihlavan disponuje špičkovým technickým zázemím a vysoce kvalifikovanými odborníky. Know-how v podobě dovedností našich zaměstnanců a získaných systémových, procesních a zákaznických certifikací nám umožňují nabízet plné spektrum činností a služeb. Vývoj, výrobu, montáž, finální zkoušky a servis zajišťujeme pro široké spektrum leteckých hydraulických a elektromechanických přístrojů.
V rámci vývoje a výroby leteckých hydraulických celků, je Jihlavan svým vybavením a spektrem kompetencí jedinou společností svého druhu ve Střední Evropě.
Disponujeme konstrukčním know-how v oblastech:
Jihlavan disponuje rovněž technikou a dovednostmi pro provádění zkoušek leteckých civilních a vojenských hydraulických (pneumatických) přístrojů a hydraulických přístrojů pro všeobecné použití.
V minulosti se Jihlavan podílel na významných projektech vývoje hydraulických přístrojů a systémů letounů L-29, L-39, L-159 v oblasti vojenského letectví a L-410, L-610, Ae-270 a EV-55 v oblasti civilního letectví.
Projekt byl dotačně podpořen MPO, což poznamenalo komerční a marketingové parametry letounu. Finalistou projektu se stala vývojová kancelář Evektor bez sériových výrobních kapacit.
Jihlavan byl vybrán na konci devadesátých let finalistou Aero Vodochody jako dodavatel většiny silových hydraulických přístrojů pro projekt lehkého bojového letounu L159 ALCA, Projekt byl obchodně podpořen objednávkou 72 strojů Ministerstva obrany ČR.
Jihlavan byl na konci 60. let v rámci koncernu Technometra vývojovým partnerem pro většinu hydraulických silových přístrojů tohoto letounu.
Pro první generaci letounu byl Jihlavan v rámci koncernu Technometra na konci 60.let 20. století vývojovým partnerem pro všechny silové hydraulické přístroje. Dodnes poskytuje Jihlavan servis a náhradní díly flotile o velikosti cca 700 letounů.
současnosti probíhá vývoj projektů L39NG. Projekt L410NG byl úspěšně ukončen.
Na úspěšně realizovaný projekt L410 navazuje Jihlavan i vývojem hydraulických komponent pro letoun nové generace. Pro L410 NG bylo znovu vyvinuto 12 přístrojů podvozku v moderním nerezovém provedení, servořízení příďového podvozku, táhlové vzpěry klapek a křidélek. Celkem vyvíjí Jihlavan pro tento letoun 15 přístrojů.
Návazný vývoj realizuje Jihlavan rovněž pro novou generaci letounu L39. Komplexní úloha zahrnuje konstrukci 42 přístrojů.